Balbu bunun için devlete de gidebilirsin çünkü aynı işlem olacak sigortalıya ücretsiz olacak size kalmış bir durum. Ben şahsen ilk doğum normal olacak diye özele gidiyorum sancı odasında tek kalmayayım doğuma eşimle gireyim korkumu yeneyim diye. Ama sezaryan da işlemler hemen hemen aynı siz bilirsiniz 🙏🏼