Merhaba arkadaşlar Martın 24 ü normal doğum tarihim olarak gözüküyordu. Yanlız hamileliğimin başından beri düşük riski erken doğum hiç peşimi bırakmadı 36 haftalığım hala progestan ilacımı kullanıyorum. Başından beri bebeğe giden rahim damarlarım dar tuz dan uzak duruyorum ama bir hafta bi damar bi hafta bi damar hep çentiklenme oluşuyordu. Öyle böyle çok şükür 36 haftayı gördük. Ama bebeğim 2 hafta geriden geliyor doktor genetik sizde misyonsunuz dedi ama küçük bebekleri 38 haftadan yukarı daha fazla tutamayız dedi. 3 doktorum var perinatoloji kadın doğum ve özel kadın doğum doktorum hepsi 38 haftaya kadar diye tembihledi sorumluluk alıp imza atarsan kendin bekle dediler, bende 38. Haftada olmasından yanayım çünkü içerde müdahale edemiyorum ne yememde 10 günde 100 gr alıyor yavaş ilerliyor en azından dışarda süttür mamadır beslerim. Sizlere sorum şU olacak doktorlarım sezaryeni öneriyor bebek küçük olduğu için normal doğum onuda senide zorlar diye. Ama normal doğumu da suni sancı ile başlatmayı deneriz sen istersen diyorlar , suyum iyi açılmam yok sancım kasılmam ağrım sızım hiç bişeyim yok zaten 2 kilo birşey bebeğim sizce kendi kendime macera arayıp Sunci sancı ile deneyip olmazsa sezeryanamı dönmeliyim. Yoksa hiç risk almadan tarih belli olup bebeğime mi kavuşmalıyım. Herkes gibi normal doğum olmasını çok isterdim fakat şuan suni sancı alarak ona zarar verip yormaktan kendisinde yorulmasından sonra yok açılma olmadı yok kalbi yavaşladı hadi hop sezaryene alalım demelerini felan çok gördüm duydum. Uzun oldu hakkınızı helal edin önümde 13 gün var bi karar veremedim 13 gün sonra ya suni sancıyla ya da sezaryen ile de olsa bebeğime kavuşacam ama siz olsanız ne yapardınız ?