Aysgldmrbs Kızlar dün detaylı ultrasona girdim 22+0dayım bebeğimin herşeyi normal ama sağ koluna giden damar yanlış yerden geçiyormus bu üzdü bizi buna benzer bişey duyan yaşayan varmı ?
Lina1 Aysgldmrbs benım de canım göbek kordonuna gıden damar da 3 damar olması lazımmış ama bebegımde 2 tane çıktı yeterlı kilo alamaz küçük doğar dedı sonra benı fetal ekoya yonlendırdı çocuk kardiyolojisıne gıttım bır sorun cıkmadı kalbınde doğduğunda tekrardan bakılacak
Lavinia12 Banada kalp damarlarından 4 tane olması lazım birini göremedim doğunca yaşamz vs dedi beni başka yere yönlendirdi gittğm kadn gördü ama iki tarafada dünyann parasını ödedik . Çok şükür oğlum 2 yaşnda hiç bi sorunu yok ama bence bi doktora daha gidin
Lavinia12 Lina1 nette okudum özelde para için yapılıyor vs bi dünya yorum okudum . Bende acaba ondan mı diyorum tabi Allah bilir
Lina1 Lavinia12 hayır ben devlet hastanesınde oldum kontrol önce sehır hastanesınde devam edıyordum haftam gelınce de sehır hastanesınde ayrıntılı ultrason cıhazı olmadığı ıcın marsa ve balcaya yonlendırıldım oda devlet hastanesı ama baktı ve bırsey soylemedı bakan doktor benımde içime sınmeyınce özel hastaneye gıttım ve ogrendım yoksa bılmıyecektım
Lavinia12 Lina1 banada kalp damarlarından birini göremedm vs demisti sonra hastanede fetal eko çektrdm bsey çıkmadı toplam 2 bin para verdik ikisine ayrıntılı ve eko ya oğlum doğduktan sonra böle böle dye devlete götrmştm kontrol için o zaman hamileliğimde böle bsy vardı felan dediğimde ölebseyn olmayacağnı sölediler o yüzden sordum
Lina1 Lavinia12 ben 250₺ verdım canım bılmıyorum daha dogmadı doğunca ınsallah sağ salım götürecem gene