ElifNilMom Bade ismini çok seviyorum oğluşumun cinsiyeti kız olsaydı Zeynep Bade düşünüyordum ben de 😬
Kulani Kbrkprl azra nil söylenişi azrail gibi hoşuma gitmedi bade ismini çok seviyorum kesinlikle bade