mhtp2802 Hamişler herkese slm 27 haftalık hamişim bugün çok fena halde ishal oldum bebişin hareketide yok gibi ara sıra çok az oluyo sizce endişelenmek gerekirmi acaba benmi abarttım 🙊
Mervecihangir Ben 4 aydır ishalim ve en son tahlillerde bagirsaklarda mikrop olabileceği söylendi aksatma bı git derim ben hala sonuç bekliyorum
mhtp2802 Muz kahve su takviye yapıyorum ama bebiş için endişelendim bugün başladı eğer geçmezse yarın gideyim tırsıyorum da