Rmysyldz 20 gundur kesilmeyen bas agirisi son 3 gundur siddetlendi ilac icemiyorum ve beni fena bi sekilde kivrandiriyo boyle olan var mı? Gecmesi icin ne yapabilirim doktora gitsem ilac veremiceklerini soyluyorlar.
iremss Rmysyldz parol minoset, nane yağı içeren stickler var eczanelerde onlar biraz olsun rahatlatıyor. En son çarede maalesef serum 😕
_defnee Rmysyldz Bende de var migren. Bana doktorum novalgıne içebilirsin demişti. Birde geçmezse serum veriyordu hastanede. İle yarıyor. Rahatlıyorsun
Balance Rmysyldz bndede migren var doktora sorup ecz den migren tasi aldim sakaklarima suruyorum gecirmesede azaltiyo agriyo rahatlatiyo
edaozdxx Parol, nane yağı yada vicksi alnına, şakaklarına ve ense köküne sür canım. Ben o şekilde rahatlıyordum. Birazda buz terapi uyguluyordum.
edaozdxx Birkaç damla parmak uçlarınla yine aynı bölgelere sürüp masaj yaparak yedir canım. Damarlarda rahatlama sağlıyor.