22+4üm.ilk 3ayda aşırı ıdrar yolu enfeksıyonu gecırdım antıbıyotk kullandm gectı.ama geçen ilişkiden çıktıktan sonra tuvalette aşırı bi yanma oldu ve bu benı cok korkuttu.ağlayacak derecede kotuydu.yarım saat gecmedi acısı.sizce neden oldu?ne yanlş yapmş olabılırm?sizde hiç oldumu enfeksıyn,ilişki sonrası aşırı yanma?