ezki Kızlar reglime 4 gün kaldı günlerdir bel ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyodum dün gece dayanamadım test yaptım silik çizgi görünce sabah eşime erken gebelik aldırdım sonuç bu hala şaşkınım 🙈🙈 https://imgyukle.com/i/nqF0wy
Bsrlmnemr ezki benim de adete 1 gün kala böyle çıkmıştı canım. Adet bir gün gecikince sabah gene yaptım biraz daha belirgindi. Hayırlısı olsun
1prens1prensesannesi_ ezki gözün aydın canım bence hamilesin... Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲
HilalG ezki Silik bende görüyorum kan verin isterseniz bende adete 4 gün kala öğrenmiştim değerim 130 çıkmıştı 🤗
Lavinia12 Evet silik çizgi var adetinizi 1 gün geçince normal testte tekrarlayın büyk ihtimal direk belli olur
ezki Lavinia12 teşekkür ederim Lavinia12 aynen dün gece normal testte de silik çıkmıştı bi de bu ilk idrarla yapilamadi cok sık tuvaletim geldiği icin
kbracbc ezki bence bir kere daha yap testten ben inanmamıştın kan tahlilide yaptırdım aslında gerekte yokmuş açıkcası 😂🙈
ezki Bsrlmnemr çok teşekkür ederim kan sonucu da alırsak içim daha rahat edicek açıkcası Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canim sana da 😊
ezki kbracbc ben de gece yaptığımda hatalıdır belki diye sabahta yaptım zaten 😀 bakalm kanda ne çıkacak akşam
ezki 1prens1prensesannesi_ aminn çok teşekkur ederim sizin de allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Ebe4343 ezki gebelik olmadığında direk tek çizgi çıkar silik sadece gebelik varsa çıkar sadece erken yapıldığı için silik çıkmış