Ccigdemmm Kızlar 29 haftaligim bebegin hareketlerinde azalma var gibi sizdede oldumu biraz korkuyorum
Kbrmrt57 Ccigdemmm bende 29 haftalığım benim de öyle bebek büyüdüğü için çok hareketini hissedememek normal diye okudum
Crniknc Ccigdemmm ben hissetmediğim zaman küçük dilim çikolata yeyip 2 bardak su içip sessiz bir odada sırt üstü uzandığımda mutlaka hareketleniyor deneyebilirsin canım ablam söylemişti bana da işe yaradı
Hdy Bnde şuan 28+2 deyim sabahtandır hareketlerini hissetmeyı beklıyorum arada minik hareketler hissediyorum ama bu da bnm içimi rahatlatmıyor hiç 😞
Ccigdemmm Hdy aynen canım bende öyleyim biraz endişeleniyorum önceden daha hareketiydi inşallah bise olmaz🙏🙏
Ccigdemmm Kbrmrt57 2 3 gündür çok hissedemiyorum kasiklarimda hissediyorum tekmelerini önceden yukarlarda hissediyordum1🙃