Bende herkes gibi buraya doğum hikayemi yazabilirmiyim acaba diyordum ki hamdolsun yazıyorum 🤲
Ocak ayının 27sinde 37 haftalıkken doktor kontrolüne gittik, herşey iyiydi ama ben hareketlerini az hissediyordum nstye bağladılar, bişey çıkmadı ama her ihtimale karşı yatış verdiler. 1gün kaldık bende ne sancı ne bişey kendi isteğimle çıkmak istedim ve salı günü çıktık. Akşam eve geldik uyuduk sabaha karşı suyum geldi hemen gittik fakülteye ancak yer olmadığı için bizi şehir hastanesine yönlendirdi neyse yatışım yapıldı annem eşim bekliyor benden telefonu ziynet eşyaları verip içeri geçmemi söylediler 🤷🏻♀️ Ve gene bende ne sancı var ne açıklık. Epey bi bekledim o şekilde sonra suni sancı verdiler ben koridorda baya yürüdüm ama saatler geçiyor gene bende tık yok ailem kapıda meraktalar ne hikmetse onlara da bileği verilmiyor bana da ulaşamıyorlar çok merak etmişler ki bende aynı şekilde😔
Neyse suni sancı ve yürüyüşten sonra benim açılmam artmaya başladı 5cm olunca ben baya bi ağırsan bağırdım beni sezeryana alın diye bi ebe geldi herşeyin normalken neden sezeryana alalım bak sancıların da 5 dakikada bir Rabbim dinlenme aralığını da veriyor çok az kaldı sancı geldikçe ıkın bağırma dedi. Benim sancım geliyor ama afedersiniz büyük abdestimde geliyor onuda yap dediler🤦🏼♀️ Neyse sancım geldikçe dua okuyorum ıkınıyorum derin derin nefes alıyorum bu süreçte suyum bitmiş zaten 1 gün oldu suyum geleli, dilim damağım kurudu 1 gündür ne yemek ne suyu yalvarıyorum nolur bi yudum su içiyim diye yok dediler😏 sabah vardiya değişti doktor kontrole geldi doğuma gidiyoruz dedi gene ailemin haberi yok bekliyorlar öyle ne bebeğe kıyafet istediler ne bişey😏Neyse gittik doğum salonuna 3 ıkınmada oğlum çıktı kucağıma koydular ama kupkuru hemen boy kilo ölçümü yapılıp yoğun bakıma götürüyoruz dediler niye sıkıntımı var dedim suyun geldikten sonra 18 saat içerisinde doğması gerekiyordu senin 27 saat olmuş dediler e madem öyle 18 saatte doğmuyorsa niye sezeryana almıyorsunuz çocuk susuz kaldı 😠 beni dikiyor doktor Allah Allah diyip bidaha başlıyor baya bi uğraştı kaç dikişim var dedim dayamadım dedi 8.20de doğum yaptım 9.45te odaya çıkardılar düşünün 😔 odaya çıkınca aileme haber vermişler 1 buçuk gündür durumun hakkında bilgi bile vermemişler. Odaya çıktıktan 2 saat sonra bebeğimi getirdiler emzirmeye çalışıyorum sütüm gelmiyormuş 1 gün aç kalmış bebeğim😓
ertesi gün çıkış işlemi yaptıracaktıkki dediler enfeksiyonu çok fazla sizi yoğun bakıma alcaz benim kalkmaya halim yok Ağrı’dan ağlıyorum, bebeğe nasıl bakcam annem kaldı ben sütümü Sağdım filan çok zor bi hafta yoğun bakımda kaldı Rabbim kimseye yaşatmasın çok zormuş.
28 gün oldu benim dikişlerim 25 günde attı ve ayağa çok zor kalktım😔
ama çok şükür herşey geride kaldı miniğim yanımda😍 Allahım isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu🤲
uzun oldu hakkınızı helal edin 😊