Burcu93 şöyle söyliyim 18 yıl önce annem kardeşime orda doğum yaptı. Sonrasında 2 ablam ve daha bir sürü yakınım Yüzyılda doğum yaptı. Ve herkes çok memnun ayrıldı hastaneden.. Zaten bir kaç yıl öncesine kadar sadece kadın doğum olan bi hastaneydi. Ben hiç araştırmadan gözüm kapalı gidiyorum ☺️ Şuan 11 haftalığız, hayırlı olsun sizinki de ☺️🙏🏻