Tugcem2019 Kbb doktoruna görünmen iyi olur. Bende geçmesini bekledim ama durumum iyiye gitmedi. Tahlil istedi kandaki enfeksiyona baktılar yükseldiği için ilaç yazdı. Kadın doğum doktoruma sordum sakınca olmadığı, enfeksiyon seviyemin yükselmesinin bebeği etkileyebileceğini söyledi. ilaç kullanmam gerektiğini oda söyledi. İçim rahat edince kullandım. Geçmiş olsun sana. Tam hastalık zamanı .