banada aynısı dediler risk var diye o günümü zehir ettiler bende sizin gibi perişan oldum direk sıvı alcaz dediler ankarada iseniz sinan hoca var ben on gittim ayrıntılı doplöre girdim şükür hiçbir belirti çıkmadı eger belirti olsa mutlaka görür derdim dedi hem bebegimi zevkle izledim hemde rahatladım gitmek isterseniz söylerim