hilal_yener Kızlar göğüslerim büyüdükten sonra iki göğüsümün arasında yara oldu ve koku yapıyor elleyince de acıtıyor bunu geçirmenin bi yolu yokmu kıp kırmızı yanık gibi duruyor resmen başına gelen varmı
Biranne00 hilal_yener canım aynısını ben yaşıyorum ve havalar sıcak olunca daha kötü oluyordu normal nemlendirici krem sürüp arasına peçete koyuyorum ve geçiyor
minnaginannesi hilal_yener canim kasinti da oluyorsa mantara donusmus olabilir bende de var doktor mantar dedi krem verdi
Selalee22 hilal_yener bende oldu göğüslerim büyüdü 😁 ondan dokunmadim hic kasindi tatli tatli dus aldm ılık suyla iki gun gecti kendilignden
Poyraz_basak Bebek pudrası sürün gün icerisinde yatarkende pişik kremi sürün gogusu büyük ve birbirine değen bayanlarda oluyor annemde çok olur ozellikle yazları nemlendigi için ortası pişiyor bebek pudrasi sürün 😀