Ayssima bende de olmuştu yerleşme kanaması o korkma ben de 3. Ayın sonuna kadar devam etti hiç ilaç kullanmadım. Progestan ilacı çok ciddi alerji yaptı ben de acilde yattım bir hafta bu yüzden 3 ay ilaçsız kendiliğinden geçmesini bekledim çok şükür geçti. Nasip olunca oluyor korkma inşallah senin o kadar sürmez normalde yerleşme kanaması 1 hafta falan sürüyormuş ☺️