Gulsky Merhaba arkaşlar henüz doğum yapmamakla birlikte hazırlık aşamasındayım . Özellikle emzirme döneminde göğüs ucu için gümüş kapaklar görüyorum. Lütfen kullanan arkaşlar fikir ve yorum yapabilirler mi ? doğumdan sonra mutlaka alınmalı mu? İşe yarıyor mu ? Yoksa gerek yok onun yerine şu alternatif kremler var, kullandım diyip fikir verebilir mi? Teşekkürler, sağlıklı gebelikler.🎈
duygusm Gulsky Ben de baya araştırdım bu konuyu. Özellikle gümüş kapaklar pahalı olduğu için insan tereddüt ediyor. Üreticiler sadece %2’lik bir kesimde sonuç vermediğini söylüyorlar ama memnun kalmadığını belirtenler bariz şekilde daha fazla. Mutlaka faydasını gören var ama %98 olmadığı belli bir şey. Ben de şimdilik almadım. Lansinoh krem, silikon kapak aldım ve biraz da ayva çekirdeği biriktirdim. Eğer gerekirse gümüş kapak alacağım.
PrensTaha Gulsky güzel soru bende bekleyeyim🤗 benim kuaförüm bana dedi ki emzirmeden ve emzirdikten sonra soğan sür iki hafta bunu yap dedi göğüslerinde hiçbir tahriş olmaz. Onun kız kardeşinin ilk çocuğu çok acılı geçmiş sonraki çocukta bunu yapmışlar hiç yara olmamış tabii ne kadar doğru bilmiyorum
Limonlusu Gulsky canım ben kullandım ama açıkcası çok da bi faydasını görmedim. O kadar para verip almaya değmez bence. Lanolin krem daha işine yarar
iremss Gulsky merhaba, henüz doğum yapamadım ama son haftadayım. Bariz bir şekilde göğüs ucu ağrım çamaşıra değdikçe acıma hissim olmaya başlamıştı. Gümüş kapakları takmaya başladım ve rahatladım. Umarım sonrası içinde aynı şeyi diyebilirim 😅
Gulsky duygusm teşekkürler duygu , Fiyat gerçekten pahallı .. malum konu annelik olunca böyle ürünler tavan ... gerçekten kullanımı etkili ise bende almak istiyorum, aksi taktirde kenara atacağım bi ürüne bu harcamayı yapmak yerine daha iyi şeyler alınabilir 👍
Gulsky PrensTaha soğan kürü koku yada tat bırakabilir göğüs ucunda diye düşünüyorum , malum ilk aylarda çocuk çok sık emzirme süreci ve o koku sadece suyla çıkarmı emin olamadım .🤔
Fuliaa90 Bir arkadaşım aldı sonra diğeri kullandı ikisede cok memnun kaldı . Doguma yakın takmaya basladılar hatta
FSK Kız kardeşim yeni doğum yaptı kullandı. Aşırı memnun kaldı gümüş kapak dışında hiçbir şey kullanmadı. Şimdi ben hamileyim bana saklıyor
PrensTaha Gulsky bende öyle düşünüyorum bebek zaten memeyi hemen almakta güçlük çekerse kokudan tattan iyice tiksinebilir
oylumm eltim kullandi gümüs kapak.ufacik acisi bile.olmadi.cok memnun kaldi.ben de aldim denemelik iki saat taktim resmen yumusatti simdiden etki etti bende
iremss Gulsky tabii kiii ❤️ Fiyat konusunda da tereddütte haklısınız ben baya bi indirimli denk gelip almıştım nerdeyse %50 doğrudan satış fiyatından alma konusunda bende 16261717 kez düşünürdüm 🤷🏼♀️ Bir de ben almadım ama INCIA diye bir markanın göğüs kremini doktorum önermişti ben kapak aldığım için almadım ama onunda yorumları fena değildi aklınızda olsun belki bakarsınız 💖💖💖
iremss Gulsky selaaaam, 22 günlük gümüş kapak serüvenimi bildiriyorum, memnun kaldım herhangi bir yara vs gibi bir durum olmadı 🌸💖
Gulsky iremss iremciğim çok teşekkür ederim bilgi verdiğin için , alıyorum o halde 😇… Bu arada doğum nasıl geçti , hikayeni paylaştın mi ? Hoş gelmiş miniğin, analı babalı büyüsün .. Hayırlı , vicdanlı ömrü boyunca hep mutlu olsun ❤️🌺🙏 sevgiler.