Mommytobe2020 Kizlar öncelikle kandilimiz mübarek olsun, Rabbim dualarimizi kabul etsin. 🕌🌙 Size sorum su, günlük yürüyüsünüzü yapiyormusuniz? Yapiyorsaniz kac adim atiyorsunuz ? 😊🥰
hunilimom Mommytobe2020 hamileyken hergün olmasa bile gün aşırı en az 6 bin adım atardım şimdi çocukla dışarı çıkmak zor 😂
_zehra_ Mommytobe2020 valla hiç yürüyüş amacıyla çıkmıyorum. Hergun oğlanı okuldan alma rutinim var 4 kat merdiven inip çıkıyorum yetiyor 😁😁 mecbur olmasam onu bile yapmam. Sezaryen olacağım zaten onun da rahatlığı var tabi
Deletedmom317 Mommytobe2020 dikilme nasıl bişey? Hafif ağrı oluyor uzanıyorum dinleniyorum eve gelince.
Mommytobe2020 Deletedmom317 evet hafif agrilar, bende cünkü 8 bin adim atiyorum ama bazen agri olunca acaba fazlami geliyor diye biraz endiseleniyorum. Ama uzaninca geciyor 😊
61gamze81 Mommytobe2020 Mommytobe2020 sabah akşam en az yarım saat yürüyorum ama mecburiyetten gideceğim yere vasıtayla gitmek yerine yürüyerek gidiyorum bahane oldun kendime diye ☺️
Kvlkgzmerhn Bende yuruyse başladım doktor 45 dk 30 dk dedi 1 saate tamamliyorum karnım hafif sertleşiyor evde uzanıyorum toplaniyor gibi oluyor bebek
mervella Mommytobe2020 size de hayırlı kandiller 💐 35 haftalığım ilk 13-14 hafta lekelenme sebebiyle istirahat önermişti doktorum yürüyüş yasaktı. 15 hafta itibariyle de yürüyüşlere başlamıştım nerdeyse hergün çıkıyorum 5-6 bin adımı geçmemeye çalışıyorum. Doktorum hamile bir kadın için 10 bin adımın çok fazla olduğunu söylemişti
Mommytobe2020 mervella evet bende öyle düsünüyorum. 8 ile 9 bin adim arasi yürüdügm olmustu ama hafif agri olunca bende artik 5 bin adimda birakiyorum.