Pnrbtr ben ilk doğumda yaptırdım, normal çıktı. Bu ikincide yaptırmadım, dr tesaduf 11. Haftada ensesine baktı normal dedi. Zaten detaylı ultrason yapılıyo,20li haftalrda ona girceğim için gerek duymadım. Şekerde yaptırmadım , tetenosda. Benim ilk doğum erken oldugu için bında cok dikkat etttim.