Haski_elena123 Canım allahın izni ile hiç bir şey olmaz ben 7. Haftadan beri çok şiddetli sancılar çekiyoruö. 14. Haftada sağ yumurtalıklarımda kist patladı düşük riskim çıktı oda daha çok sancı yaptı hep sabrettim. Hastanede çok yattım gittim geldim serumlarla iğnelerle ayakta durdum. Şimdi 29. Haftaya girdim son 1 aydır da 2 kez yalancı doğum sancım çıktı hep sabrediyorum buna rağmen gelişimi falan çok iyi inşallah seninde bebeğine hiç bir şey olmaz. Stres yaparsan ve hasta gibi yatarsan daha çok kötü oluyor insan inan bana