Arkadaşlar merhaba,
malesef dünden beri 38e-zaman zaman 39a çıkan bir ateşim var. Hastaneye gittim tabi. Ateşimi düşürdüler. Bi kaç tane de ilaç verdiler. Dün akşam ateşim indi bi daha çıkmadı. Ama virüsten dolayı çıkma ihtimali yüksek. Dahiliye ve kadın doktorum birbiriyle görüştü ilaçları yazarken. İlaçlar konusunda korkum yok ama yüksek ateş beni düşündürdü çok. 30. Haftadayım. Merak etme dedi doktor bebeği etkilemez dedi. Ama var mı aynı durumu yaşayan. Pazartesi bebeğin suyuna bakılacak. Son trimesterda ateşi çıkan erken doğum riski yaşayan ya da sıkıntı yaşamayan?