tugbaayaz gamze-cvdr bende 12+6 da yaptırdım burnu ve ense kalınlığı çok şükür iyi cıktı kan verdim oda temiz çıktı kromozom hastalığı riski yok dedi ultrasonda en ufak bi risk yoksa kanda da temiz çıkıyor canım bi kaç arkadaşım da öyle oldu