Herkese Merhaba , 32 haftalik hamileyim.Dogum icin Eskisehir'den Ordu'ya geldim bu hafta , sizce hangi doktor en iyisi.(akrabalar, Umut has.de yilmaz bey ve Sevgi has.de Halil Alagöz u soyledi)bu arada sezeryan istiyorum , tavsiyelerinizi bekliyorum?