omeragah 17+5 im bende henüz çok az hissediorm yattığm zaman oda bebek hareketimi bağırsaklarımmı ayırt edemiyorm 😂 henüz küçük sizinde iki hafta sonra felan hissedersinz göbek konusundada bazılarınn iç karnı geniş oldğundan hemen göbek çıkmazmış ben normaldede gönekliyim şuan pıt diye önde giden bi göbeğim var 🥰