hatice_42 1 haftalıkmışım kadın Doğum doktoruna gittim hamile miyim çok midem kötü falan. Kan tahlili yapmadı yok dedi değilsin ultrason ile baktı. Sonra günler geçtikçe arttı bulantı baş ağrısı değişim falan. Bir kez daha gittim idrar tahlili yaptılar çıkmadı. Hamile değilsin dediler. Sonrada ertesi gün eşim illa kan testi verelim dedi. Verdik. 5 haftalık hamile olduğumu söyledi doktorum. Yani çok bulantılı baş ağrılı geçti ilk ayım