Ayseavan Merhaba Temmuz anne adayları 21+4 haftalık gebeyim.Bebeğimin hareketleri 1 gün hissedersem 2. Gün hissetmiyorum arada oluyor sizlerde sıklığı nasıl
Asl_93 Ayseavan canım doktordan çıktım bebeğin pozisyonuna bağlı bu haftalarda hissedememe olabilir dedi. Bebiş gayet sağlıklı hareketliydi çok şükür 🙏🏼 22. 23.Haftadan itibaren hissedemezsen sıkıntı dedi ☺️ İçini rahat tut
Momof2child Simdi duzenli olmamasi normal hic kendni korkutma hepmzde oyle bende 22 haftalgm bendede oyle MASALLAH SAGLIGDA GAYET IYI