Nehiriklim Test sonucum silik çizgi gebelik var mıdır? Predictor express kullandım https://hizliresim.com/QygNDv
aslikls3 Nehiriklim 2. Çizgi görünüyor lan baktırın isterseniz bence var gibi hayırlısı olsun 😊 ben de aynı testle öğrenmiştim
Masal10 Nehiriklim gözünüz aydın.. erken gebelik testi olsaydı çizgiler daha belirgin olurdu🤷♀️ express adet gecikmesinden itibaren diye biliyorum.. ama önemi yok.. hayati çizgileri gördük 😁 tebrikler ❤️
Marayy Gzmsydr Hilaleker Tazeanne0134 Cigdemveminik Masal10 Anneoluyorum93_ kızlar bu da benim testim dün negatifti bugün böyle çıktı sabah hemen https://i.hizliresim.com/8XEoQQ.jpg
Tazeanne0134 Nehiriklim hayırlı olsun kuzum gebelik var benimde boyleydi ilk yaptığım da şimdi kucağımda kan ver bizlere de mutlaka haber ver
Cigdemveminik Marayy bunu sabah yaptn demi çok silik var gibi bi iki gün snra tekrarla bence adetşnede daha barmş zaten hadi hayırlısı inşallhhh dıalarım seninle 🙏🏻🥰
Tazeanne0134 Marayy bekle o zaman kuzum çünkü adetten önce olsa bile daha çok yeni olduğu için çıkmaya biliyor hakkında hayırlısı olsun inşallah canım
Marayy Cigdemveminik evet sabah ilk idrarla yaptım çok az gözüküyor dimi zor çıkmış gibi 😂sonradan kurudu bu kadar belirgin gözükmüyor
Cigdemveminik Marayy zar zor ben buralardaym demiş sanki😂 ama tekrarla mutlaka adetine kadar adet günü kan verirsin