Adabkc Hep hayal ettiğim hamile kaldıgımda heryerde uyuyakalıcam hep uyucam :) ama görüyorumki hiç uyuyamıuorm yıne uykusuz bır gece 7de artık yeter dıyıp yataktan kalktm sizde durumlar ölemi 26.haftadaım✋🏻
aysenarslan Adabkc aynı dertten bendede var sabaha kadar yatakta dön dolan dur sonra dayanamayıp 7de kalk 🙄
Glsm9191 Adabkc Harbiden ya, bebek hep uyutur hamileler hep uyur diyorlardı hani nerde 4 te uyu 7 de uyan hani orda burda bulduğumuz yerde uyurduk 😀
Aslannn 37+4uyku filan kalmadı gece kaç kere uykudan kalkiorum ya su için ya WC için...gerçi yatakdan kalkmasida zor oluyor artık
Adabkc Aslannn artık sen baya olmussun canım yaa :) o gunlere gelsem keske benm bıraz erken basladı uykusuzluk
Tazeanne0134 Cicimato_96 senin az kalmış canım az daha sık dişini gerçi ben doğum yapmadan 3 gün önce sancılarım başladı ve geceli gündüzlü hiç uyumadık annem eşim en son 39+5de doğum yaptım ve ilk 5 gün falan da hiç uyumadım cok şükür oğlum şimdi 1 ay 13 günlük ve geceler çok huysuz değil inşallah sen ve tüm hamilelerinki de oyle olur
juliet Adabkc o söylenen ilk 3 ay için geçerli bence onda da bulantın falan yoksa 😀 28deyim hiç sağlıklı uykularım yok 😀
nursenakaynak01 Adabkc 25 haftamdayim bendr oyleyim gece uyumadim hic esimi ise gonderdim simdi gözler şiş bi saat daha oyalanirim bi uyuurum 12 olur oyle kalkarim sarhoş gibi dolasiyorum ortalikta
04052016mh Adabkc ayy bende öyle vala hamileler çok uyur derlerdi o yüzden ilk öğrendiğim zamanlar bile halsizlik uykusuzluk yoktu kendimi zorla uyutmaya çalışırdım 😂
04052016mh Adabkc vala bende kimi duyduysam uyurdu bende hiç uyuyamıyorum evlenmeden önce 10-11 de uyanan ben şimdi 7-8 oda gece deliksiz uyumuyorum annem görse gözleri yaşarır kalk kızım temizlik yapalım erken kalktın der 😂😂