Sugarclk 39+1 de 10 dk ara ile 45 sn süren adet sancısı gibi ağrı ve kasılmam başladı hasyaneue ne zaman gitmeliyim Yalancı sancı mı gerçek Doğum sancı sı Mıdır bu fikir verin kızlar
Gzgr Sugarclk Vakit kaybetmeden hemen gitmelisiniz bence düzenli agrilar varsa surec baslamis olabilir
ikincimucize Sugarclk 10 dakika ara fazla biraz daha düşmesini bekle bence kanama su vs. Aksi bi durum yoksa
Sugarclk Azracan nişanım 4. Gün önce çatı muayenesi sonrası gece kahverengi kırmızı küçük bi şekilde geldi peçeteye geldi sanırım
ikincimucize Benim şuan 5 dk bir geliyor ama halen emin değilim gibi 😂 bi öğleni beklemeliyiz diye düşünüyorum
Gzgr ikincimucize Gebelik egitiminde 5 dakikada bir gelen sanciya hemen hastahaneye gidilmedi deniliyordu tabi sizin karariniz.Allah kolayliklar versin🙏
ikincimucize Gzgr oğlumda aynı bu saatlerde bu durumu yaşadım sabah gittim hiç açıklık yok denildi öğlen gittim 3 cm olmuştu yatış yapıldı akşam 9 da doğurdum o yüzden ne kadar geç gitsem o kadar kârdır diye düşünüyorum 😊😊
Sugarclk ikincimucize sancımı evde çekmeyi tercih ederim ama ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor
ikincimucize Sugarclk haklısın benim ilk olsaydı çoktan koşmuştum ama ama gerçekten büyüklerimiz haklı tehlikeli bi durum olmadığı sürece insan evinde daha rahat Allah hepimizin yardımcısı olsun
Sugarclk ikincimucize kontrole gittim 2 cm açılmam var mış Doğum yaptım aynı gün 2 de çok şükür iyiyiz
ikincimucize Sugarclk hayırlı olsunn 🥰🥰 bende gittiğimde 2 cm olmuştu ama ben gece 1 de doğurabildim çok şükür yinede 😊😊