Hergün en fazla bi saat yürüyorum. Bugün baya 3 4 saat falan gezdm çarsıda belim koptu . 30+3 üz. Karnımda kasıklarmda adet agrısına benzer agrılar bacaklarm resmen kopuyor sızıdan uyuyamadm belim de aynı. Bi saatlik dilimden çıkmamalımıyım. Sizler ne kdr yürüyorsunuz.