Dua-Lara ayrıca kullandığın çamaşırlar %100 pamuk olsun.Ben hamile kilodu aldım aynı marka aynı beden sadece renk farklı vardı.Trn rengini ya da beyazını giyince sorun yoktu ama siyahını giyince deli gibi kaşınıyordu karın bel kısmım.Elimde yıkadım boyadan ötürü mü diye.1-2-3 derken sürekli kapkara boya akıyor her yıkadığımda kullanmayı bıraktım.Boyadan ötürü aşırı kaşıntı ysptığını düşünüyorum.Kullanmayı bırakınca siyah rengi baya baya hafifledi kaşıntım hatta yok gibi.Bolca her akşam hindistan cevizi yağı kullanıyorım hem göğsüme hem karın ve sırt bölgeme.Ama göğüsler bir anda büyüdüğünden malesef çatladı biraz 🤦🏼♀️