ZehrAsil Ya kızlar akşamdan beri belimde agrı var asırı siddetli. Mide yanması da var. Ustune birde istifra ettım o da yetmezmiş gibi gecenın bu saatınde ishal oldum. Sizce bunlar dogum belirtisi mı
pyymamm ZehrAsil ishal mide bulantısı bel ve kasık ağrısı burda yazılanlara göre evet doğum belirtisi yasamadım ama öyle okudum 🙈 kasıklarınızda da ağrı varsa adet gibi olabilir doktorunuza ulasın isterseniz
Fidan3594 ZehrAsil doğum belirtisi diyorlar ama bilmiyorum bende 😕 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
ZehrAsil pyymamm kasıklarda agrı yok iste sabah olmasını bekliyorum hastaneye gıdecem inşallah dogumdurda kurtulurum vala bu gece öldum öldüm gerı dırıldım🤦♀️
ZehrAsil Mrspahay ne guzel ya darısı bana. Hamileligin başından beri cektıklerımı su 3 saatte cektım illet bişey uyku felan degıl de mide yanması insan ölduruyo basımı yastığa koyamıyorum 🤦♀️