Vakit varken yazayım dedim. Evlenir evlenmez bebek istedik ama Allahin işi hic. Bir sorun yokken olmuyordu boyle 2 sene ugrastik hastane hastabe sorunumuz olmadigi icin ve benim yasim dan dolayı erken diyorlardı 18 yaşımda evlendim bu arada . Hersey bi ruyayla basladi artik esim zamani degil demekki daha hastabeye gitmek yok demisti o gece ruyamda hastaneye gidip bi ilacla hamile kalıyordum yalvar yakar gittim vee ruyamin saniye saniye yasamaya başladım doktor çatlama iğnesini onerdi ilacimi aldim kullandim igne derkenn o ay hamile olduğumu öğrendim ve hemen mide bulantısı halsizlik basladi daha 4 haftalik bebeksin ne bu belirtiler derken arrik dayanamayip acile gittim ve 2. Kese de göründü 6 haftalıkken işte benim macerali hikayem bundan sonra başladı herseyden igrendim istahsizlik kusma bulanti 91 ,ils hamile kaldim 3 ayda 11 kilo verdim 3 ay içinde kanamalarim oldu artık doktor yapicak bisey yok ellerini acip dua ediceksin dedi müdahale edemezmis nedeni 5 6 aylik bebek degil ki neyse bulantilar gecti 5 aylikken erken doğum riskinin olduğunu öğrendik yine yatış hep uyudum Evde su icmeye bile kalkmadim esim getirdi derken 30 lu haftalara geldik yavrularimla şükür dedim cunku inanamiyordum kontrollerim 2 haftaya düştü nstler hep iyi derken bende yalanci sancilar basladi yalanci sanci diye umursamadim keske umursasaydim sancilar bende acilma yapmis bianda rahim uzunlugum 20 mmye dusmus 1 cmlik aciklikla yatis istedi doktorum hastabede gece çocuk doktoru yok diye baska hastaneye yonlendirdi özelde muane oluyordum bizim burdaki farabi eğitim Araştırmaya gittim gitmez olaydim durumu anlattım catala cik dedi parmaklariyla açıklığı kontrol ediyor ama pençe sokmus mubarek o nasil tirnak anlamadi baska ebe geldi aciklik yok rahim uzun sancinda yok dedi yolladi sancidan agliyacagim eşim aldi Pendik marmara hastabesine götürdü hemen 2 cm acikkigim nstde çılgınlar gkbi yuksek sancılarım çıktı hemen yatis verip takipe aldilar bebeklerimi 3 gun tutabildiler bugun sabah 100 lere vuran ama benim pek hissetmedigim sancilari gorunce acil sezeryana alindim bebeklerim makat gelişti nirmal doguramazdim ama 3 gun normal doğum sancisi cekerek biraz o dogumuda tattim rabbim kolaylik versin diyorum sadece . Panik atagim var kesinlikle belden uyuşmali yapamam dedim hemsire bebeklerin için dayan dedi ve iyikiiiiiiiiiiii genel olmamisim hic birsey hissetmedim bebeklerimi cikardilar temizlerken gorebildim oğlumda yeme sorunu varmış damardan besleniyor kızımda solunum sıkıntısı cikti 2500 250 45 cm boylarında iki tospiğimi doğurdum cok uzun oldu kızlar kusura bakmayın 🎀