Bnce bnm görüşüm erkek doktor çnkü anlayışlı ve bzm duygularımızı yşadklrmı için bzi anlıolar dha ılımlı davrnıo . Geçen sene 2. Gebeliğimde kanama ile gtmştim nöbetçi doktra grmk zorunda kaldım oda kadınmış o ağrımın içinde sedyeye uzanmaya çlşıom yüzüme bkıo tamn tutmak zorunda değil bktım çok soğuk bir şeklde bu çocuk düşer seni ytş yapim kürtaja alim dedi sonuçta can nasıl kıyım ona yok hocam dedm beni bir azarladı o can acısı ile hakkndan gelemedim ona içim yanar hala o yüzden erkk doktr i..