Nltka canım erken doğum olucağı için riskleri vardı normal doğum olursa beyin kanaması geçirebilirdi o yüzden mecburen sezeryan oldum ben. Çok şükür oğlum şimdi çok iyi 2,5 yaşında🤗 Ama normal doğum açısından sancıyı hissetmeyen herkes doğumun kolay olduğunu söyledi çünkü sancıyı çok hafif hissettikleri için hastaneye gittiklerinde 8-9 cm açılma olup hemen kolay bi doğum yaptım diyen çok kişi duydum😍