elifulsl 22+2 deyim ve geceleri kalçamdan bacaklarıma inen bi ağrıyla uyanıyorum. Sol taraftaysam sol bacağım, ağrı için sağa sönsem sağ bacağım ve kalçam ağrıyor. Yaşayan var mı bunu bi yardımcı olun lütfen !
YcelMlayimYldrm elifulsl magnezyum eksikliginden olabilir mi. Bnm de bacaklarma çok kramp giriyordu gece yatarken doktoruma söyledim magnezyum verdi
Tugba34 elifulsl bunu doktora şöyle direk magnezyum ilacı verir ve kullanmaya başladığında kesilir bende aynı sıkıntıyı yaşadım çok acı verici birşey 🤦🏻♀️
elifulsl deletedmom11 yaklaşık bir aydır magnezyum kullanıyorum zaten. İlk kuyruk sokumu ağsısı oldu. O gün doktorum magnorm 365 yazdı. Her gün kullanıyorum. Bu sefer de gece bacaklarıma inen bu ağrı başladı.
elifulsl Melekkkk evet ilk gebeliğim ve ilk 3 ayım o kadar rahat geçti ki. Bu kuyruk sokumu ağrısı ve bacaklarıma inemesi beni çok sarstı. Uyuyamaz oldum çünkü ...
elifulsl Tugba34 Tugba34 söyledim zaten bir Aydır da magnorm 365 kullanıyorum. Bacaklarıma inen daha şiddetli mi ağrı oluştu. Uyuyamaz oldum.
deletedmom11 elifulsl kansızLıkdan oLabiLir demirden oLabiLir benm haLsizLğm ağrıLarm demir we kan yüzündenmiş
elifulsl Hhtce acaba bende bi sorun mu var dedim çünkü hiç okumamıştım böyle bi problem. Biraz içim rahatladı 😢
Melekkkk elifulsl çok sorunlar var ya demek hamilelikte benim de allah kısmet ederse 4haftalık ama daha yolun başı herhalde benm için
elifulsl SevDin çok teşekkür ederim. Ben kasılma gibi bi şey hissetmiyorum çok şiddetli bi ağrı ya da uyku arasında ayırt edemiyormdur😔
OzlEmrah elifulsl Canım kramplar yüzünden o bende çekiyprum aynısı magnezyum takviyesi verir sana doktorun doktoruna söyle. Maden suyunu da sor doktoruna sade olanı oda iyi geliyor 🤗 geçmiş olsun 🙏
elifulsl OzlEmrah çok teşekkür ederim. Bir aydır magnorm365 diye bi ilaç verdi doktorum onu kullanıyorum ama gün geçtikçe artıyor. Maden suyu da içiyorum. Siz hangi ilacı kullandınız faydası oldu mu. Bi de kramp gibi değil bu ya da ben anlayamadım nolduğunu
SevDin elifulsl Rica ederim ne demek hamilelik psikolojiside olabilir bende 23 haftalığım sebepsiz kaç kez uyanıyorum heleki sırt üstü yattığımda zararlı olduğunu bildiğim için psikolojik olarak uyanıyorum sanırım hamilelik boyunca deliksiz uyku yok bize 😊
GlahBilgiliPelit elifulsl ben yaşıyorum cnm 30. Haftadayız sürekli sağa sola dönmekten gece uykum yok denecek kadar az.
elifulsl GlahBilgiliPelit gün geçtikçe daha da artacak yani bu ağrı .. neyse en azından tek bende olan çok anormal bi durum değilmiş 😔
OzlEmrah elifulsl Canım ben Vicium diye bir ilaç kullanıyorum bunun içinde magnezyum kalsiyum çinko ve Devit 3 var haftada 3 kere kullanıyorum hergün kullanmıyorum çok fazla başka vitaminler kullandığım için. Doktorum bu şekilde kullanmamı söyledi Ama bazen unutunca ağrılarım çoğalıyor. Sağa dönsem o taraf acıyor sola dönsem o taraf acıyor anlıyorum söylemek istediğini kramp gibi de değil adlandıramıyorum bende o acıyı ama doktorlar o ağrılara kramp diyor. bilmiyorum çekecez böyle herhalde doğurana kadar bende 23 haftalığım 🤗
elifulsl OzlEmrah bebeklerimiz sağlıklı olsun da biz çekeriz Napalım.... ben çok tuhaf bi şey olduğu için korktum açıkçası adına kramp da diyemediğüm için. Allah razı olsun sizden de içim çok rahatladı 🤗 bi sonraki kontrolüm 13 nisanda. Doktorla konuşmadan sizlerden fikir almak çok iyi geldi 💕
cimennbayann elifulsl evet canım yaşıyorum bende magnezyum eksikliğinden oluyormuş hala da var 39+4üm