Gamzegrgl Mom36 Eşim görmüştü doğum yaptığımı bir kızımız olacağını. 1 ay sonra güzel haberi aldık,şu an 30 haftalık hamileyim 🙃
__birafitap__ Mom36 imkansız şu an kuzum ilaçsız yumurtlamiyorim yumurtlassm bile ilaçla bile çatlamayıp kocaman kist oluyor her seferinde öyle yoruldum ki ilaç içmeyi bıraktım varsın öldürsün o kist ama gerçekten yoruldum..😔
Mom36 __birafitap__ umudunu kaybetmee. Güçlü oll. Bi gün sım sıkı tutunacak bebişin. Sadece buna inan. Kafanada çok takmaa bende 1 yillik evliyim hiç korunmadigimiza ragmen olmadi kafaama çok takiyordum ama artik oluruna biraktim. Stress beni mahfetti
[silindi] Mom36 benim eşimde beni hamile olarak görmüş rüyasında işe giderken ben yatıyomuşum karnım büyükmüş elini karnıma koyunca bebeğin sesini duyuyomuş hamile değilim ama inşallah olurum rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah