Tucengiz4480 Hamilelikte normal hele ki normalde de duygusal bir insansan bu oran hamilelikte baya artıyor. Bende aynı durumdayım özellikle ilk dönemler daha çok oluyordu. Yani eşime parka gidelim diye de ağladım , TV izlediğimde de ağladım , eşimin oantolunu yırtılmış görümcem eşi ve eşim kahkaha atıyoruz ben yine ağladım ohoo sana buraya bir dünya saçma sebep yazabilirim . Şu an 37+1im ve azaldı artik her şeye ağlamıyorum . Sadece bazen geceleri eşim uyurken bana bir şey olursa bensiz naparlar diye ağlıyorum.