Htcn bence bir hafta geriden gitmesi ya da bir hafta ileride olması çok önemli değil bundan sonra bebeğe yarıcak şeyler yemeye çalışın muz pekmez süt portakal falan insallah bir an önce haftasıyla uyumlu olur 🤲🏻 Şu an hatırlamıyorum bizimki ne kadardı ama bir hafta geriden gelmesi o kadar olumsuz bir durum değil sanıyorum. Doktorlar hep olumsuz konuşur insallah Allah’ın izniyle bişey olmaz 🤲🏻 Tecrübeli anneler yazar birazdan sizin de içiniz rahatlar insallah biraz ☺️ Sağlıklı doğumlar nasip olsun 🌸