Aslima canım hamilelikte baya yaşayan var omu bilmiyorum ama dediğin ona benziyor, kötü bir şeymi derken eğer bartholin ise bazen büyüme yapıyor genelde operasyonla alıyorlar yada kistin içini boşaltıyorlar.vajinanın girişinde iki yanlarda olabiliyor çok içeride olmuyor hafif acır ağrı yapar büyüdükçe önlemi alınmazsa.geçmezse sen yine bi doktoruna söyle büyürse ağrı yapıyor çünkü bende yaşadım banyodayken avucunun içine sıcak su alıp beklet ya da küvet tarzıysa doldur içinde otur.çokta oturma hamilelikte pek sıcak su önermiyorlar 👍🏻🤗tabiki ilk şart doktor kontrolü benimki sadece tavsiye hamilelikten önce vardı kendisi geçti