CananAkdag benimde bu hafta gittim dediğim gibi 30 haftalığız 1400 grmdı hep önden gidiyordu nerdeyse 5 gün gerilemiş burdaki postlarda görüyorum 30 haftalıklar falan hep 1600-1700 falan bende senin gibi düşünmeye başladım zayıf bizim bebiş diye ama doktor herşey gayet iyi diyorsa çok kafaya takmamak lazım biz gine elimizden geleni yapalımda zayıf doğsun sağlıklı olsun en önemlisi kuzum bizimkilerde doğunca kilo alır 😂😂😘