Ftm 11 haftalığım bugün sürekli kusma halsizlik baş ağrısı var bu durumda olanlar varmı çok korkuyorum 😔😔😔
cansuece Ftm o zamanlar benimde çoktu iki hafta oldu bitti şükür şimdi o konuda iyiyim 😊seninde geçer inşllh kısa zamanda çünkğ baş ağrısı aman aman yani