Sinemin Hamileyken uçuğa ne yapmam gerekiyor dudağımın kenarında kocaman bir uçuk çıktı ve canımı acıtıyor yemek Falan yiyemiyorum sizce ne yapsam geçer
Missipi Sinemin Bugun cıktı bende de. Önce buz sürdüm şişmesini engellemek için. Gün içerisinde de 3-4 kez sirkeli pamukla tampon yaparak temizledim.
aysglckr Sinemin Bendede aynı şey var 3 gündür resmen kanıyo bişey yiyip içemiyorum. Bugün bepantolun dudak kremini alıp denedim o gergin kuru hisse yok etti çok rahatlattı inşallah geçer aseton sürün kurutur diyolar ama denemek lazım
Esincim Sinemin bende de çıkmıştı dudak kenarında cok acılıydı sonra sebebinin kansızlık olduğunu ögrendim hamilelikte kansızlık dudakta uçuğa sebep oluyormuş kan ilaçlarımı düzenli içtim düzeldi
Sinemin Missipi sirkenin kokusuna dayanamıyorum 😏 buzu bende denedim ama hiçbir faydası olmadı yinede şişti
Missipi Sinemin benden bu kadar valla😅 Ben ikisininde faydasını gördüm. Yarın kontrolüm var doktoruma da sorucam. Ama eczaneden uçuk kremi falan almanızı tavsiye etmem. İçinde kortizon bulunabiliyor.
Sinemin Missipi evet bende o yüzden kreme başvurmadım buzu denedim fayda etmedi bakalım bende yarın sağlık ocağına gitcem
Pervin36 Sinemin yok doğal olduğu için tabi gerçek fesleğen yağı olması lazım aktardan öğrenebilirsiniz
Yenianneadayi2208 Sinemin kenacort diye bir krem var baya etkili ama eczacıya sormak lazım hanilelikle kullanılıyor mu diye
Melikeek Sinemin Ben sarımsagı ikiye kesip o sekılde sürerdım canım bıraz yakıyor ama maksımum 3 gunde kurutup yok edıyor ucugu. Kantaron yagı da cok ıyı gelıyor mesela onun da faydasını görmüstüm ben
Sinemin Pervin36 teşekkür ederim dün sağlık ocağına gittim acilen doktora gitmemi söyledi hamilelerle istedikleri birşey değilmiş bu uçuk 😔