İyi geceler sevgili anne adayları ve anneler. Bugün doktor açılmaya baktı ve 3 cm olmuş dedi. Elbette aradan 3 saat geçtikten sonra kanama oldu. Cumaya tekrar gideceğim. O sıraya açılma baya olur mu? Deneyimli anne adayları cvplarınızı bekliyorum. Bu arada kasık ve bel ağrım var ama sancı nst de çıkmıyor.