350naz__ Merhaba bugün kahverengi akıntı geldi doktoruma gittim sorun yok dedi hersey yolunda dedi ama tekrar geldi bu Biraz daha Fazla sorun olur mu basına gelen var mı???
ElifNilMom 350naz__ 1 aydır geliyor benden canım ve problem yok diyor doktor bekliyoruz biz de bakalım
Seda-halil-mehmetalp 350naz__ Hayırlı olsun galiba hamilesin canım bende öle oldu ve şuan biz 25 +3 deyiz ağır bisi kaldırma
Ayisigi 350naz__ hep yatmalısın 3aya kadar ev işi yapma ilşkide kesinlikle olmamalı ben üç gebeliğimde de kahve lekelnemelerim olmuştu düşük yaşamıştım ama herkesin öyle olcak diye bsy yok dikkat et inş sağlkla ilerler gebeliğin🌸
Sevgigursoy Benim bi hafta sürmüştü kahve rengi akıntım doktorum sorun yok dedi bir hafta sonra kontrole gel dedi gittim devam ettiği için progestan verdi ama ben kullanmadım zaten kontrolden sonra birdaha olmadı
bbttll Yagmur04 aynı şey bende de oldu progestanı halen daha kullanıyorum 20+3teyim plasenta aşağıda olduğu için olmuş
Mgmg 350naz__ 350naz__ insallah saglikla ilerler bana hic dinlen fln demedi cnku degerim cok basinda dahabsy olusmadigi icin yatsmda yatmasamda biseyi degstrmiuo
Mgmg 350naz__ beta hcg kac ? Keseyi kalbi gordun mu? Benm de var akintim 6 gundur ama beta hcg 340 dan 265 dusuyor doktor dusucek dedi ztn o kdr yukselmisti daha . Senin degerin kacti?
Yagmur04 bbttll ben 32+0 benim açık kahvemsi akıntı oldu ve halen arada bi oluyo bi geçiyo doktorum bebeğin pozisyon değiştirdiğini ondan olabileceğini söyledi aşağı doğru iniyormş doğum pozisyonuna hazrlanyomş
350naz__ Mgmg benim yükselme oldugu için dikkat et dedi olursa ilaç vericem. Dedi baktı sıkıntı yok hersey yolunda dedi