Nl-oguz3561 38 hAftalık kar nasılsınız benim biraz kaburga Agrilarim var 10. Gundur yuruyunce sNcilaniyorum 37 haftalikken cati kontrolune gittik normLe uyumlu dedi 38+4 de yine gitcez bakalim ne dicek 37 de nstde az da olsa sanci çıktı sizde durumlar nasil
Aslannn 37+4deyiz bizde yürüyüş yapıyorum asansör kullanmıyorum bu aralar..ama ufakfan uafakdan sancıları hissediyorum