Kızlar 4 gündür çok midem yanıyordu gavisconla idare ediyordum bu akşam mideme ve yemek borusuna kramplar girmeye başladı ama nefes bile aldırmıyor kıvrandırıyor . Neyse apartopar hastaneye gittik ultrasonla bebeğe baktı vitaminlere ara ver dedi acil doktoru. Benim gibi olan var mı ? Acaba şiddetli mide yanmasından tahriş mi oldu yemek borusu ve mide ? 28+5 im