ebis tzcn gizli şekerim olabileceğini maalesef bugün öğrendim 32.hafta da☹️ tokluk şekerim yüksek çıktı sağlık ocağında (şeker yüklemesi yapmamıştı doktor ve güvendim vardır bildiği dedim) Diyetisyene gideceğim henüz Bi diyet programım yok ama çok endişeliyim. Siz kaçıncı haftada öğrendiniz varmi benim gibi olan? Ya diyet için geç kaldıysam diye düşünmeden edemiyorum 🤦
Kocaeli41 tzcn benim düşük cıktı şekerim 28.haftadyız hipoglisemi cıktım malesef ve diyetisyene gittim aynı diyet yapar gibi beslenme programı verdi uyabiliyormusun derseniz uymak istemiyorum hamileyken de diyet psikolojimi bozdu zaten hemen kilo alan sürekli dikkat etmem gereken biriyim bide hamileyken de diyet psikolojim bozuldu 😭😭😭😭😭😭
Mihranyesim tzcn diyet listesiyle dusurmeye calisiyorum olmazsa igneye basliycaz ama hamileyken cok zor diyet yapmak
Selimem UraSsmom canım bende yarın yaptırcam gece 11 den sonra yemedim içmedim ama susadım su içsem zararı olur mu sabah 9 da ölçüm yapılcak
Biranne00 Selimem canım 50 gram yapılan şeker yüklemesinde açlık tokluk farketmiyormuş doktorum boşa aç kaldığımı söyledi bende salı günü yaptırmıştım aç gitmiştim ama 100 gram ve 75 gramda açlık istiyorlarmış bence suyunu içebilirsin
tzcn ebis 26 .cı haftamda öğrendim ben şekerimin yüksek olduğunu , diyet yapıyorum ve bu beni açıkçası zorluyor , çok yüksek çıkmaya devam ederse diyete rağmen insuline bağlayacaklar 😟
Ozgelin Sabah yumurta bol sebze peynir ve tam buğday ekmek..öğlen çorba sebze yemeği yoğurt...akşam protein salata çorba..ara öğünlerde bazen meyve yanına ya süy ya yoğurt meyvenin şekerini dengeliyor..ya fındık ceviz salatalık..bool su..