deletedmom26 29+2 olduk çok şükür Rabbim hepimizinkini hayırlı ve sağlıklı bir şekilde tamamına erdirsin inşAllah
Pinarsalih Melekkkk ben ugur değer e gidiyordum memoria da sonra bıraktım onu şu an genesiste Mahmut beye gidiyorum memnunum
SemraCantrkCokun Melekkkk ben hamileliğimin başından beridir Diyarlife hastanesinde Ali Zengin’e gidiyorum. Bir düşüğüm vardı sağolsun o kadar ilgilendi ki anlatamam. Şu an 19 haftalık olmak üzereyim. Kesinlikle tavsiye ediyorumm😊Hem muayene ücreti de gayet uygunn.
PasaninAnnesi Biz de 12 haftalığız 👼 genesiste Fatma hanıma gidiyorum cok memnunum cok ilgili cok naif mütavazi bi bayan
Melekkkk Bende veni vidiye gdym Hakan hocaya çok iyi cok memnunm bnde genesise gttm beşire hocya ve düşük tehlkm yüksekti bana hiç bi bilgi vermedi ve öylece düşük yaptım
deletedmom507 Kızlar ben de Diyarbakırlıyım Elazığ a gelin geldim ailem bismilde yaşıyor bismilde Bülent hoca var ona giden yok mu
SemraCantrkCokun Melekkkk Hakan ÇOKSÜER de çok iyi bir doktor ama o genelede tüp bebeklere baktığı ve yoğun olduğu için onu hiç düşünmedim bile. Direkt Ali Zengin oldu ve onunla devam ettik.
Melekkkk Benimde bi düşüğüm vardı 9ay boyunca olmadım ve Hakan hocanın yanında vitamın ilaç tedwsi gördüm şuan ewde test yaptım iki çizgi çıktı halada gtmdm doktra korkym belki yok die
SemraCantrkCokun Melekkkk Melekkkk iki çizgi çıkmışsa büyük ihtimal hamilesinizdir😊 O yüzden hiç bekletmeden gidin derim riske atmayın