Kapade Ben rutin kontrole gitmiştim doktorum ertesi gün sabah aç gel direk kan vericeksin dedi kan alma bölümüne gidip şeker yükleme için kan vericem dedim içeceği süreci falan hep onlar ayarladı öğleden sonrada sonuçlar çıkınca doktoruma gösterdim , gece yemek yeme , içeceği eczaneden alıcaksın falan dememişti her yer farklı olabiliyor tabi🤷🏻♀️