Leyla47 12+6 haftalık hamileyim bugün doktorum bna cinsiyet hakknda %50 kız olabilir dedi sizce değişir mi bu başına gelen oldu mu çok merak ediyorum da
Zehra321 Leyla47 doktorunuz sizi dalgaya almış %50 kız zaten hiç bilmediğimiz zaman bile %50 kız %50 erkek 😝😃
Ayseyu Leyla47 diğer %50 de erkek oluyor o zaman 😍 %70 i 80i anladımda bu ne şimdi nasıl bi ironi doktordakide 🙈